آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش اول

آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخ اول آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش اول آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش  همانگونه که میدانید ست و ترکیب رنگ ها در استایل های روزانه ما بسیار نقش مهمی را ادا می کنند و  و تاثیر رنگ‌ها بر استایل‌ در کنار رنگ دیگری تعریف می‌شود، اما اگر به خوبی درباره انواع رنگ‌ها اطلاعات داشته باشید، می‌توانید با یک رنگ در تنالیته‌های مختلف، در ترکیبی به نام استایل مونوکروم مفهوم و تاثیر کافی را در ظاهرتان ایجاد کنید.

امروز در وب سایت مد و فشن ایران فشنیر در مورد آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 صحبت میکنیم.

 

استایل مونوکروم - فشنیر

سوال مهمی وجود دارد، اگر ما انواع متنوعی از ایده های اصلی و ترکیب های غیر معمول در اطرافمان داشته باشیم، چطور می توانیم مد لباس مدرن را تحت تاثیر قرار داد؟

ما باید بر روی رنگ های روز و داغ دنیا، در بوته و بیشه هایی در دل طبیعت تمرکز کنیم، رنگ های داغ روز در فصل پاییز و زمستان، که بیشتر ما باید در کمد لباس خود در سال جاری قرار دهیم.

با توجه به تجربیات فصل های گذشته، می توانیم بگوییم که صنعت مد به طور فزاینده ای برای طبیعی بودن همچون رنگ های طبیعت تلاش می کند و طیف وسیعی از رنگ ها را از طبیعت که ما را احاطه کرده است، استفاده می کند. با ما همراه باشد.

سایه امواج مبهم دریا اغلب در مجموعه های پاییز و زمستان 96-97 دیده می شود. آرام، اما در عین حال روشن و شدید، این سایه می تواند به عنوان یک پایگاه عالی برای ایجاد لباس بی نظیر به خدمت گرفته شود. توجه کنید که معمولا به عنوان رنگ مستقل استفاده می شود. در مجموعه ها آن را در ترکیب با طلای، بنفش قرمز، مرجانی، بور و آلو یافت می شود.

قبلا در مجموعه های فصول پیشین با سایه های صورتی شاداب روبرو شده ایم، با این حال، پاییز نیاز به سایه های خنثی تر و تیز تر دارد. پالت رنگی صورتی همراه با بافت پودری یا بخار و هاله ای از دامن تتو (TUTU) است، اما این بدان معنا نیست که سایه نازک صورتی لزوما نیاز به بافت های ابریشمی دارد. طراحان این رنگ را برای کتهای ضخیم و ژاکت های نساجی و همچنین لباس های ساتن استفاده می کنند و نرمی پارچه با تسمه های چرمی ضخیم، چکمه های سنگی و جامه چسبی مشکی محاسبه می شود.

 

قرمز شدید یک رنگ بی عیب و نقص است که در هر زمان سال وجود دارد. و در فصل آینده، پالت زینت های صورتی از طیف وسیعی از تمام قبلی جلوگیری نمی کند. با این حال، یخ زدن بر روی کیک نمایش مد از فصل زمستان 96-97، سایه گرانادین، یک سایه غیر معمول، نزدیک به بنفش و نارنجی و طیف رنگ های سرد است. این نامگذاری شده است زیرا به طور عمده با شربت شیرین قرمز همراه است که نام مشابهی دارد. 

رنگ قرمز نیز در سایه های تیره تر ظاهر می شود، به ویژه در لباس های بیرونی: گیلاس شاداب، انار و غیره. در حال حاضر، این فعلی ترین شکل و مکان هر دو بر روی لب یا به عنوان رنگ پایه کل لباس است .

اگر ما در مورد پالت پاییز صحبت می کنیم، این رنگ در طول این فصل بارانی ،شایع ترین رنگ طبیعت است. سایه آرام خاکستری به هر شکلی، صرف نظر از سبک انتخاب شده، به هیچ وجه شگفت انگیز نیست. جهانی بودن کیفیت پایه است که به ویژه از کسانی که باید به قوانین لباس کد بپردازند قدردانی می شود

برای اینکه تصویر شما بهتر شود، طراحان ترکیبی را انتخاب می کنند که هرگز براق کننده فلزی نقره ای را از بین نمی برد. این ممکن است یک ژامبون یا یک بطری باشد که بیش از یک جلیقه یا لباس مخصوص لباس پنبه ای پوشانده شده باشد که لزوما باید بافت مات و لوازم جانبی بی نظیر داشته باشد.

 

 

ادامه مطلب در بخش دوم.