آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش دوم

آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش دوم آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش دوم آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 - بخش دوم

امروز در وب سایت مد و فشن ایران فشنیر در مورد آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97 صحبت میکنیم.

در بخش اول این استایل کمی در مورد رنگ های آبی تیره، صورتی کمرنگ و ... صحبت نمودیم، همانگونه که میدانید ست و ترکیب رنگ ها در استایل های روزانه ما بسیار نقش مهمی را ادا می کنند و  و تاثیر رنگ‌ها بر استایل‌ در کنار رنگ دیگری تعریف می‌شود، اما اگر به خوبی درباره انواع رنگ‌ها اطلاعات داشته باشید، می‌توانید با یک رنگ در تنالیته‌های مختلف، در ترکیبی به نام استایل مونوکروم مفهوم و تاثیر کافی را در ظاهرتان ایجاد کنید. با بخش دوم با ما همراه باشید.

 آموزش طراحی لباس برای پاییز و زمستان 96-97| فشنیر

رنگ های مخصوص پاییزی

طیف های گرم آجری (سرخ) مخصوص فصل پاییز است. تمام این تنوع می تواند هزاران ایده را به ارمغان بیاورد: این تناقض های گرم در هماهنگی نه تنها با رنگ های دیگر بلکه بین آنها هم هست.
سایه های بژ زرد و خردل، اولین بار نیستند، با این حال، این بار توجه بیشتری به آنها داده می شود. بازی های شدید مختلف، ترکیبی از بافت و چاپ های مختلف، کلاهبرداری هایی هستند که به شما امکان می دهد ترکیب های غیر معمول را بر اساس یک محدوده تک رنگ ایجاد کنید. علاوه بر این، این رنگ ها می تواند به عنوان پایه ای برای یک رنگ تک رنگ استفاده شود.

"افرا پاییزی" یکی از زیباترین و شیکترین رنگ های پاییزی 96-967 در دنیا بود. این به عنوان قرمز نارنجی، نزدیک به خاک رس قرمز توصیف شده است. طراحان تصورات خود را در حرکت قرار داده و ترکیب آن را با هر دو سایه اصلی (بژ، سیاه و سفید) و رنگ صورتی و آهک طلایی، بسیار واقعی در این فصل است.

 

تغییرات در تم رنگ سبز

سایه ای که در بالا ذکر شد، یعنی "آهک طلایی"، در حال حاضر دنیای مد را تسخیر نموده ، بنابراین برای رسیدن به مجموعه ای عالی باید عجله کرد. سایه شاداب آهک با بلوز طلایی، هر بافتی را برازنده می کند، اما ترکیب با براق آستانه بهترین گزینه است.

تسلط کامل سایه های سبز در مجموعه های مد زمستانی و زمستان در سال های 2017-2018 باعث می شود توجه بیشتری به سایر رنگ های معاصر داشته باشیم که بیشتر ویژگی های سبک نظامی: خاکی، سبز کثیف، زیتون و دیگر سایه های خنک تر است.

رنگ شرابی و بنفش تیره

در جستجوی یک دستورالعمل برای زیباترین و غیر معمول سایه فصل زمستان و پاییز، من باید باردار و بنفش تیره، که این رنگ روشن از شراب را به دنیا می آورد، می شود. این رنگ جزئیات بیشتری را نیاز ندارد، اگر چه برخی از طیف های قرمز، بژ و فلزی نیز پذیرفته شده اند.

 

این مطلبی بود در مورد رنگ هایی که در فصل پاییز و زمستان سال 2017-2018 بیشتر استفاده گردیده، رنگ هایی گرم، اما در عین حال شدید، این طیف های مختلف  رنگ و شادابی خاصی را به کمد لباس زمستانی شما می دهد. امیدوارم مفید بوده باشد.